Assalamualaikum ...


Lama dah Muja tak publish untuk blog ni . Alhamdulillah arini detik ni , Allah memberi ruang untuk Muja meneruskan kalam Muja di blog yang tak seberapa ni . semoga teman-teman d berkati Allah selalu ... Alhamdulillah lepas sudah exam syahadah Muja dan sekarang Muja dlam proses buat lesen memandu kereta dan motor . Alhamdulillah syukur kepada hadrat Ilahi masih memberi nafas dan nyawa untuk hamba ini .
Kali ni Muja nak kongsi sedikit cerita atau sedikit coretan daripada apa yang Muja lalui dalam hidup Muja.

Mustahil kite semua tak dak kawan @ sahabat kan . Boleh dikatakan tanpa sahabat sunyilah kita semua . Alhamdulillah , Muja pon ada sahabat2 yang sentiase d sisi dan sentiasa ad memberi sokongan pada Muja . Alhamdulillah Allah kurnia kan sahabat dan teman untuk sentiase bersama-sama mengharungi perjalanan hidup di dunia ini .

Hargailah sahabat selagi mana ia d hati kita . Bukan tika susah dicari tika senang d buangi . bertuah lah kita yang mempunyai sahabat yang sentiasa mendokong kita .Sahabat yang selalu mengingati kita untuk berbuat kebaikan . Tika kita 'tatrif' dari landasan dia lah yang menyedarkan .

Jalin kan lah ukhwah sesama kita untuk menjadikan kita hamba yang lebih taqwaNya .. lebih ImanNya .. Insyaallah ... Jagalah hati sahabatMu lebih dari hatiMu sendiri,bagaimana kita layak mendapat yang terbaik andai kita tidak seupaya memberi yang terbaik kepada teman kita .Berikan lah setulus kejujuran jika kite ingin mendapat sesucinye keikhlasan .

Buat teman yang delalu disisi ku , terima kasih ku ucapkan , walaupun aku ini hanyalah insan yang tidak punyai apa-apa , tidak punyai kelebihan dan keistimewaan , tapi kau tetap bersamaku , sebaris berjuang d dunia ini ... Selamat berjuang sahabat ku !! bersahabat ke syurga .. insyaallah ..amiin ...

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed